Det där med service och bästa bemötande är viktigt för mig när jag väljer vart jag vill vara kund. Det slår mig ofta när jag surfar runt på nätet och på olika hemsidor där, att jag också sätter krav på bemötande på nätet även från företag. 

Det är inte alltid bästa produkterna som styr flest antal kunder, utan bemötande och god service. Där vi trivs där handlar vi. Så har det varit i urminestider. En kund som känner sig sedd och hörd som unik på ett positiv sett kommer oftast tillbaks. Det enkla och det personliga i ett bemötande går ofta hem och ökar trygghet och tillit hos kunderna, vilket ger ringar på vattnet till fler kunder. Detta är ett av skälen till att jag valt att skriva texten ihop med företaget jag länkar till, så att det tydligt framgått.

Idag har vi också bemöttande i den digitala världen att få till för alla våra kunder. För at ha en chans behös det " rätta bemötandet" i två världar skulle man kunna säga. Och vad passar inte bättre då än en bästa kundportal för företag för att få till den digtal kundservice som är "top noch" för kunderna?

När jag surfar runt påverkas jag av enkelhet och krångel. Hemsidor med enkla lösningar går hem för mig. Ni vet när man liksom bara tjoffar i varukorgen på ett par klick. Smarta enkla sidor där jag har tillgång till det jag behöver. Resten, tja det behöver jag inte kunna se. Ju mer onödig information jag ser och ska hålla reda på, ju mer krångligt och oattraktivt blir det för mig.

Nätet vimlar av hemsidor idag och konkuransen inom branscher är hög. Idag behövs mer en bara en hemsida. Hemsidan ska vara användarvänlig och ge ett smidigt snabbt och enkelt anvönarstöd!

Så lite rörighet för mig som kund likaväl få klickande för att komma till avslut, har min dragningskraft!
Det finns sidor som har missat mig både som kund och som samarbetpartner genom sina krångliga navigeringsrutiner på sidorna. Och om de missat mig har de säkert missat fler.

En kundportal skapad av fackman, bör ligga i prio1 led för en företagare. Där det enkla och personliga har fokus. Ju snabbare det fås till ju snabbare hittar fler kunder dit som också vill stanna.

Kram A.